Sigurnosni pojasevi moraju biti zategnuti kako bi mogli na vrijeme prihvatiti putnike u slučaju sudara. To često nije slučaj kod nošenja široke odjeće.
Današnji zatezači pojaseva sadrže mali pirotehnički naboj koji kod aktivacije zateže pojas. Zatezač pojasa aktivira se električno preko upravljačkog uređaja za zračne jastuke i predzateže pojasnu traku u djelićima sekunde. Budući da je sad sigurnosni pojas zategnutiji na tijelu, putnici ranije sudjeluju u usporavanju vozila, a teret tijela može se ravnomjernije raspodijeliti u cjelokupnom procesu primanja tijela.
Svi SEAT modeli serijski raspolažu zatezačima pojaseva koji u kombinaciji sa zračnim jastucima pružaju trenutačno najbolju zaštitu kod ozljeda od sudara. Sigurnosni pojas mora što ranije primiti putnike u slučaju sudara i stoga mora biti zategnut. Međutim, zbog odjeće putnika i mehanizma za postupno automatsko namatanje to nije uvijek slučaj. Taj je efekt poznat pod nazivom labavost pojasa. Pirotehnički aktivirani zatezači pojaseva kompenziraju labavost pojasa tako što kod sudara zatežu pojas.