Optimizirana aerodinamika i dobra preglednost iziskuju velike i kose staklene površine. Zagrijanost unutrašnjosti vozila raste već pri malom Sunčevom zračenju. Dakle, potrebno je što više hladnog zraka. Ugodna razina koja odgovara sobnoj temperaturi može se postići samo s klima-uređajem.
Klima-uređaj u suštini se sastoji od rashladnog sustava, grijanja, regulatora vlažnosti zraka i ventilatorske jedinice. On upotpunjuje sustav grijanja i prozračivanja u vozilu.
Klima-uređaj ne stvara hladnoću, već radi po principu toplinske pumpe kao u hladnjaku. Jednostavnije rečeno, zrak se provodi kroz isparivač i tamo predaje svoju toplinu sredstvu za hlađenje. Zatim se rashlađeni i suhi zrak dovodi u unutrašnjost. Pritom kompresor hladi sredstvo za hlađenje na potrebnu temperaturu. Neki sustavi, primjerice u SEAT Altei, raspolažu kompresorom s vanjskom regulacijom i temperaturom isparivača koja se može regulirati između 2 i 12 °C. Time se zrak ne odvlažuje više no što je potrebno te se smanjuju potrebna energija i potrošnja goriva.
SEAT za svoje modele nudi i klima-uređaj i automatski klima-uređaj (Climatronic).
Svi klima-uređaji u SEAT modelima rade sukladno propisima zaštite okoliša i ne upotrebljavaju sredstva za hlađenje koja sadrže klorofluorougljike.