Prvobitno je osovina bila definirana kao fiksan poprečni spoj dvaju kotača. Kod te takozvane fiksne osovine kotači su uležišteni direktno na tom spoju, pa su time neposredno spojeni s karoserijom vozila.
S modernim konceptom pojedinačnog ovjesa kotača taj je spoj ukinut, što također otežava definiciju osovine u osobnim vozilima. Preciznije rečeno, kod pojedinačnog ovjesa kotača govori se o osovinskom modulu. On se sastoji od nosača kotača („Corner“) i „osovine“ prema novom tumačenju pojmova. Kod te definicije osovine riječ je o sklopu nosača osovine, stabilizatora i event. osovinskog pogona i upravljačkog mehanizma. Dakle, nosač osovine (također nosač agregata ili pomoćni okvir) bitan je dio osovine.
Pričvršćenje na karoseriji izvedeno je indirektno preko velikih gumenih ležajeva te u sklopu s povezanim nosačem kotača jamči veću stabilnost u vožnji i smanjuje prijenos vibracija u putničkom prostoru. Nosač kotača („Corner“) sastoji se od ovjesa kotača (tj. opruge i amortizera te vodilice kotača) i kočnica. Kotači su uležišteni direktno na nosaču kotača koji je preko spona spojen s osovinom te preko opruga i amortizera s karoserijom.