Vozač percipira funkciju svjetla za skretanje, ali ona većim dijelom radi u pozadini. Vozač primjećuje samo da se bočno područje ispred vozila privremeno jače osvjetljava. Tako se vozaču može osigurati neometana vidljivost tijekom skretanja. To je osobito korisno u oštrim zavojima, kod kolnih ulaza i tijekom parkiranja. Kada je promjena smjera završena, svjetlo se samostalno isključuje.
Svjetlo za skretanje, koje je poznato i po nazivu statično svjetlo za vožnju zavojima, predstavlja dodatnu sigurnosnu funkciju koja se aktivira u određenim situacijama. Pritom je aktiviranje određeno različitim vanjskim čimbenicima koje registriraju razni senzori. Za to se bilježe parametri poput aktualne brzine i kuta upravljača. Osim toga, registrira se uključivanje odnosno isključivanje žmigavaca. Zatim se te informacije prikupljaju i analiziraju u odgovornom upravljačkom uređaju vozila koji po potrebi inicira aktiviranje.
Statično svjetlo za vožnju zavojima može biti integrirano u vozilu na razne načine. S jedne se strane funkcija svjetla za skretanje može realizirati preko dodatnog glavnog svjetla koje je sastavni dio jedinice glavnih svjetala. Za to se preko reflektora u kućištu glavnih svjetala dodatno svjetlo usmjerava prema odgovarajućoj strani vozila. Pritom se može ostvariti kut usmjeravanja od čak 90 stupnjeva. Tako se dovoljno osvjetljavaju mračna područja u kojima se primjerice tijekom skretanja mogu nalaziti pješaci ili biciklisti.
Kod druge se mogućnosti za svjetlo za skretanje upotrebljavaju svjetla za maglu, čime zaseban izvor svjetlosti u jedinici glavnih svjetala postaje nepotreban. Ako su kod svjetla za skretanje povezana svjetla za maglu, ista se aktiviraju na desnoj ili lijevoj strani ovisno o kutu upravljača, osvjetljavajući tako odgovarajuće područje zavoja. Obje opcije pretpostavljaju integraciju odgovarajućih senzora i prilagodbe elektronike u vozilu.
Svjetlo za skretanje uvijek je statično, dakle fiksno, dok dinamično svjetlo za vožnju zavojima zahtijeva pomični izvor svjetlosti u glavnim svjetlima. Tako proizlazi različito područje primjene dviju funkcija. Statično svjetlo za vožnju zavojima upotrebljava se samo na malim brzinama, primjerice tijekom manevriranja, skretanja na križanjima i kod kolnih ulaza (garaže itd.). Ako je brzina vožnje veća od određene brzine (primjerice tijekom promjene voznog traka na autoputu), funkcija svjetla za skretanje neće se aktivirati.
Za razliku od toga, dinamično svjetlo za vožnju zavojima reagira tek pri određenoj brzini kako bi podržalo promjenu smjera i vožnju zavojima. Ono nije aktivno pri sporoj vožnji.
Neovisno o tome upotrebljavaju li se kod svjetla za skretanje svjetla za maglu ili je ugrađen dodatni izvor svjetlosti – naknadna ugradnja svjetla za skretanje moguća je u oba slučaja. Osim odgovarajućih senzora za to su potrebne nove jedinice glavnih svjetala. To također vrijedi ako svjetla za maglu već postoje jer preusmjeravanje bočnog svjetlosnog snopa zahtijeva poseban oblik reflektora.