Ein Mann mit einem Smartphone in der Hand steht vor einem roten SEAT.
Budite hrabri, budite živahni.

SEAT CONNECT za vaš SEAT

Sve je umreženo. Vaš SEAT. Vaš svijet. Uz SEAT CONNECT sve će vam uvijek biti nadohvat ruke. Upravo onako kako bi i trebalo biti. Ovdje ćete pronaći informacije o prijavi i registraciji usluga SEAT CONNECT, aplikaciji SEAT CONNECT App i još mnogočemu.

Sve što trebate

Jednostavno sinkronizirano.

Putem aplikacije SEAT CONNECT App ili vašeg infotainment sustava. Upravljajte svime s jednog mjesta. Od sigurnosnih funkcija preko daljinskog pristupa pa sve do online infotainmenta. Pojednostavnite si život.

Aplikacija SEAT CONNECT App

Sigurnost i potpora*

Uvijek online. Uvijek sigurni.

Potpuna povezanost znači potpunu opuštenost. Gdje god se nalazili.

  • Poziv u nuždi automatski alarmira hitne službe ako se registrira sudar.
  • S pozivom za pomoć na cesti kontaktira se naš call centar ako vam treba pomoć.
  • Riješite sva pitanja tako da kliknete na polje za službu za korisnike.
  • Iskoristite planiranje termina servisa ako planirate inspekcijski servis u svojoj servisnoj poslovnici.
Eine Frau hält ein Smartphone in den Händen. Im Hintergrund steht ein roter SEAT.

Daljinski pristup

S vozačevog sjedala. Uvijek i svugdje.

Što god željeli regulirati, to možete učiniti jednostavno sa svog smartphonea.

  • Zaključajte i otključajte svoj SEAT Mii electric i druge modele.*
  • Provjerite status osvjetljenja, vrata i prozračivanja.
  • Upotrijebite položaj parkiranja kako biste prikazali lokaciju svog vozila.
  • Ako se prepozna pokušaj krađe, primit ćete obavijest.*

Online infotainment*

Odredište je cijeli svijet.

Uz jednostavan pristup i stalno umreženje sa svime što vam na putu može zatrebati putem infotainment sustava vozila.

  • Online prometne informacije i update o aktualnoj situaciji u prometu u stvarnom vremenu.
  • Potražite parkirališta i benzinske postaje u blizini.
  • Online izračun rute.
  • Upravljanje govornim naredbama normalnim govorom za aktivaciju navigacije, radiouređaja i medija.
Registracija

Kreirajte svoj SEAT ID.

Skinite aplikaciju SEAT CONNECT App za iOS ili Android kako biste kreirali svoj SEAT ID i mogli upotrebljavati online usluge SEAT CONNECT.

Postupak registracije

Spojite se sa svojim SEAT vozilom.

Ako postavljate SEAT Connect za svoj SEAT Leon, Ibizu, Atecu, Tarraco ili druge modele**, samo slijedite ovdje prikazane korake.

Produženje

Vaša besplatna testna faza je istekla?

Zadržite kontrolu nad svojim SEAT vozilom i nastavite uživati u prednostima usluga SEAT CONNECT. U pregledu ćete pronaći aktualno važeće usluge i cijene. Kako ćete točno produžiti pretplatu za usluge Connect, primjerice online radio ili navigacijski sustav, pokazat ćemo vam u videozapisu.

Vaš SEAT ima radiouređaj: (Safety & Service i Remote Access)

  • Produženje na 1 godinu 25 €
  • Produženje na 2 godine 39 € (ušteda od 11 €)

Vaš SEAT ima navigacijski sustav (Safety & Service, Remote Access, Online infotainment)

  • Produženje na 1 godinu 69 €
  • Produženje na 2 godine 115 € (ušteda od 23 €)
Apple Music

Aktivirajte Apple Music za SEAT CONNECT

Slijedite prikazane korake u videozapisu kako biste aktivirali Apple Music u uslugama SEAT CONNECT. Emitirajte na streaming 75 milijuna pjesama, tisuće pomno složenih playlista i zabavnih programa uživo čiji su gosti raznorazni umjetnici na Apple Music 1 radiju.

Eine Frau hält ein Smartphone in der Hand.
Postupak registracije

Spojite se sa svojim modelom SEAT Mii electric.

Aktivirajte svoju eSIM karticu putem svog SEAT ID-ja. Nakon toga završite postupak registracije putem aplikacije SEAT CONNECT App.

Portal SEAT CONNECT

Od 22. travnja 2022. portal SEAT CONNECT više nije raspoloživ online.

Više informacija o uslugama SEAT CONNECT

Često postavljana pitanja

1. Što je VIN i gdje ga mogu pronaći u svom vozilu?

VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) je jedinstveni 17-znamenkasti identifikacijski kod vašeg SEAT vozila. Broj šasije pronaći ćete u ispravama o registraciji ili u krajnjem desnom donjem kutu vjetrobranskog stakla. On vam je potreban kako biste registrirali svoje vozilo i postavili svoj profil SEAT CONNECT za SEAT Mii electric ili druge modele.

Što je S-PIN?

S-PIN je 4-znamenkasti kod koji je kreiran za vaš SEAT ID pri registraciji. On vam je potreban za zaključavanje i otključavanje vozila na daljinu te za upravljanje daljinskom klimatizacijom.

3. Kako mogu potvrditi svoj račun radi registracije svog vozila?

Nakon što ste kreirali svoj SEAT ID, dobit ćete e-mail koji od vas traži da potvrdite svoj račun. To može potrajati nekoliko minuta dok e-mail za potvrdu ne stigne u ulaznu poštu (nemojte zaboraviti provjeriti svoj pretinac neželjene pošte). Otvorite e-mail i kliknite na link u e-mailu kako biste potvrdili svoj korisnički račun. Nakon što ste se prijavili, morate još samo registrirati svoje vozilo i povezati ga s korisničkim računom kako biste mogli upotrebljavati cijelu paletu online usluga SEAT CONNECT za svoj SEAT.

Ako niste dobili e-mail za potvrdu, obratite se izravno korisničkoj podršci za SEAT CONNECT (00800 4000 20 20 ili [email protected]). Učinit ćemo sve u našim mogućnostima kako bismo vam pomogli.

4. Kako ću dodati vozilo svom korisničkom računu?

Kako biste mogli upotrebljavati SEAT CONNECT, svom korisničkom računu morate dodijeliti vozilo. Za to se prijavite u aplikaciju SEAT CONNECT App i unesite broj šasije svog vozila. Dobit ćete 8-znamenkasti registracijski kod (kao kod za uparivanje) koji morate unijeti u navigacijski sustav svog vozila kako biste završili registraciju (Postavke -> Online usluge -> Registracija).

5. Što mogu učiniti u slučaju problema s uslugama SEAT CONNECT?

Najprije provjerite jeste li ispravno izvršili sljedeće korake odnosno jesu li izvršeni svi koraci:

  • Dobra internetska veza odnosno stabilna veza za prijenos podataka
  • Ispravan broj šasije vozila
  • Model vozila koji je kompatibilan sa željenim uslugama
  • Važeća licenca za usluge (ako je primjenjivo)

Ako nijedna od gore navedenih točaka ne rješava problem, obratite se korisničkoj podršci za SEAT CONNECT:

6. Koje funkcije mogu upotrebljavati u slučaju nepotpune aktivacije usluga SEAT CONNECT?

Ako se niste registrirali i ako niste u potpunosti aktivirali SEAT CONNECT, moći ćete upotrebljavati samo zakonski propisane usluge (javni poziv u nuždi).

7. Što se događa s osobnim podacima koje sam unio tijekom registracije za usluge SEAT CONNECT?

SEAT vodi bazu podataka sa svim osobnim podacima koje su kupci stavili na raspolaganje te drugim informacijama potrebnima za pružanje usluga SEAT CONNECT, primjerice podaci o vozilu i geolokalizacija. Svi podaci koji nastanu upotrebom usluga SEAT CONNECT pripadaju kupcu. Stoga upotreba podataka ovisi o izričitoj suglasnosti kupca.

Svi se podaci upotrebljavaju u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) Europske unije. Dodatne informacije pronaći ćete u Smjernici o zaštiti podataka za SEAT CONNECT.

Imajte na umu činjenicu da sve podatke upotrebljavaju isključivo marka SEAT te njezini prodajni i servisni partneri. Podaci se iz komercijalnih razloga ne prosljeđuju trećim osobama te se u većini slučajeva upotrebljavaju u anonimiziranom obliku (neanonimizirani podaci upotrebljavaju se samo u slučaju potrebe). U takvim slučajevima marka SEAT obrađuje podatke u skladu sa strogim sigurnosnim smjernicama.

8. Koju opremu treba moje vozilo kako bi se mogle upotrebljavati usluge SEAT CONNECT?

Usluge SEAT CONNECT raspoložive su samo za sljedeće modele:

  • SEAT Mii electric
  • SEAT Leon od godine proizvodnje 05./2020.
  • SEAT Arona, Ateca, Ibiza i Tarraco od godine proizvodnje 09./2020.
9. Koje zemlje imaju pristup uslugama SEAT CONNECT?

Usluge SEAT CONNECT bit će dostupne u Austriji, Njemačkoj, Belgiji, Češkoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Irskoj, Švicarskoj, Italiji, Španjolskoj, Portugalu, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Cipru, Nizozemskoj, Luksemburgu, Bugarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Malti, Slovačkoj, Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Ukrajini, Crnoj Gori i Gibraltaru.

Najnovije informacije o raspoloživosti u svojoj zemlji pronaći ćete u aplikaciji SEAT CONNECT App.

10. Koliko vrijedi pretplata na usluge SEAT CONNECT?

Besplatna testna faza može se razlikovati ovisno o zemlji i varijanti opreme, ali uvijek traje najmanje 12 mjeseci. Vrijeme korištenja usluga povezano je s vašim vozilom i prikazuje se u vašem korisničkom računu. Nakon isteka besplatne testne faze morat ćete zatražiti produženje kako biste mogli i dalje upotrebljavati usluge.

Ovdje ćete pronaći pojedinosti o raspoloživim pretplatama i cijenama pretplate za SEAT CONNECT:

  • SEAT CONNECT za radiouređaj (Sigurnost i potpora te Daljinski pristup). 1-godišnja pretplata: 25 € ili 2-godišnja pretplata: 39 €
  • SEAT CONNECT za navigaciju (Sigurnost i potpora, Daljinski pristup, Online infotainment i aplikacije za infotainment*). 1-godišnja pretplata: 69 € ili 2-godišnja pretplata: 115 €
11. Što je In-Car aktivacija?

Uz In-Car aktivaciju možete registrirati svoje vozilo (dok sjedite u njemu) i povezati ga sa svojim SEAT ID-jem kako biste mogli upotrebljavati usluge SEAT CONNECT.

Pomoć za registraciju vodi vas kroz postupak kako biste mogli kreirati svoj SEAT ID korisnički račun u svom vozilu, prijaviti se, registrirati svoje vozilo i povezati se sa svojim korisničkim računom. Tijekom postupka registracije možete otvoriti prikaz svih potrebnih pravnih informacija (Opće uvjete poslovanja, propise o zaštiti podataka) i prihvatiti odredbe ugovora za SEAT CONNECT.

12. Moje vozilo ne prihvaća registracijski kod. Što trebam učiniti?

Najprije provjerite ima li vaš SEAT aktivnu internetsku vezu i vrijedi li još registracijski kod koji upotrebljavate (registracijski kod vrijedi 1 godinu).

Ako se problem ne riješi na taj način, izbrišite vozilo iz garaže i ponovno ga dodajte. Nakon toga ćete dobiti novi registracijski kod za svoje vozilo.

13. Kako mogu aktivirati ili deaktivirati privatni modus?

Razne postavke privatnog modusa možete birati preko opcija „Service Management“ i „Control Center“ u infotainment sustavu te prebacivati između njih.

14. Ukrali su mi smartphone. Mogu li blokirati uslugu radi sprečavanja zloupotrebe?

Ako izgubite svoj smartphone, lozinku ćete moći promijeniti tako da pristupite aplikaciji SEAT CONNECT App s drugog uređaja. Nova je lozinka potrebna ako upotrebljavate jednu od usluga iz aplikacije SEAT CONNECT App.

Za dodatnu sigurnost možete promijeniti postavke aplikacije tako da svoju lozinku ponovno unesete nakon 5, 10 ili 15 minuta bez aktivnosti na računu.

15. Zašto se ne mogu prijaviti u aplikaciju SEAT CONNECT App?

Najprije provjerite jeste li instalirali najnoviju verziju aplikacije na svom smartphoneu. Kako biste to provjerili, otvorite Apple App-Store ili Google Play Store i instalirajte sve raspoložive updateove aplikacije.

Ako i dalje imate problema s prijavom u svoj SEAT CONNECT račun, u aplikaciji SEAT CONNECT App možete upotrijebiti e-mail adresu kojom ste se prijavili, svoje korisničko ime ili svoj telefonski broj kako biste identificirali svoj račun i poništili lozinku.

Ako se vaš problem ne može riješiti ni na taj način, obratite se službi za korisnike za SEAT CONNECT. Učinit ćemo sve u našim mogućnostima kako bismo vam pomogli.

*Nije raspoloživo za SEAT Mii electric.

**SEAT Leon od godine proizvodnje 05./2020. Ibiza, Arona, Ateca, Tarraco od godine proizvodnje 09./2020.