Novi 2,0 T FSI (Turbo Fuel Stratified Injection) s turbopunjačem na ispušne plinove marke SEAT kombinira prednosti izravnog ubrizgavanja benzina i turbopunjača u vrlo modernom pogonskom sklopu. Pritom 2,0 T FSI postiže snagu koja je dosad bila nepoznata u 4-cil. benzinskom motoru: jednako visok okretni moment kroz širok raspon broja okretaja, izvrsnu snagu motora u kombinaciji s reakcijom tipičnom za benzinske motore i visokim brojevima okretaja. I sve to uz izuzetno niske vrijednosti potrošnje i emisija. Visoka kompresija TFSI motora omogućuje bolje vrijednosti potrošnje u odnosu na konvencionalni turbomotor osobito tijekom rada pod djelomičnim opterećenjem motora.
Optimizacijom se preko izravnog ubrizgavanja istovremeno poboljšalo dinamično reagiranje motora. U odnosu na usisni motor s ubrizgavanjem preko usisne cijevi, koji ima sličnu snagu i okretni moment, potrošnja goriva može se smanjiti za do 20 %, pri čemu u ovoj usporedbi dotični 2,0 T FSI pokazuje još bolje vrijednosti elastičnosti.